Om alle inhoud te kunnen zien hebt u de actuele versie van Adobe Flash Player nodig.

Welkom In therapie Rouw-en losla... Psychosociale Hulpverlening Regressie- en reïncarnatietherapie Voor welke klachten Voor wie en hoe Relatietherapie Persoonlijke Gr... Workshops Training 'Focus op Jezelf' Over mijzelf Wat heb ik te bieden Klachten Kosten Contact Nieuwe pagina 34 Nieuwe pagina 34 Nieuwe pagina 34 Nieuwe pagina 34 Nieuwe pagina 39 Nieuwe pagina 39 Nieuwe pagina 39 Nieuwe pagina 60 Nieuwe pagina 61 Nieuwe pagina 62 Nieuwe pagina 63 Nieuwe pagina 68 Nieuwe pagina 69 Uw Privacy

Voor welke klachten

Met regressie- en reïncarnatietherapie kun je een breed scala aan problemen aanpakken op fysiek, mentaal of emotioneel gebied, een combinatie daarvan, of op het gebied van zingeving. Vrijwel elk probleem, klacht, ziekte met een zekere langdurigheid is geschikt om met deze therapie behandeld te worden. Denk bijv. aan weinig zelfvertrouwen, faalangst, blokkades, relatieproblemen, angsten en fobieën, eetproblemen, depressie, stress, burnout, eczeem, pijnklachten, rouw, zingeving, ongewenste kinderloosheid, etc.Werken aan onverwerkte ervaringen die ontstaan zijn tijdens volwassenheid, kinder- en/of babytijd, geboorte, zwangerschap en conceptie noemen we regressietherapie. Als probleem veroorzakende ervaringen nog verder terugvoeren, namelijk naar vorige levens en de periode tussen levens in, noemen we dit reïncarnatietherapie.

'Alles wat we hebben meegemaakt, dragen we in ons mee'

Praktijk 't OndersteBoven

Regressie- en Reïncarnatietherapie - Relatietherapie - Psychosociale Hulpverlening